Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-1065 - "Hasartmänguseaduse, hasartmängumaksu seaduse, hasartmängumaksu seaduse muutmise seaduse ja kultuurkapitali seaduse muutmise seaduse eelnõu (728 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 09:03:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-1065 - Hasartmänguseaduse, hasartmängumaksu 
seaduse, hasartmängumaksu seaduse muutmise seaduse ja kultuurkapitali 
seaduse muutmise seaduse eelnõu (728 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 30.9.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium; Kultuuriministeerium

Tähtaeg: 16.10.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a22c4c16-5a71-4413-b177-ef3813cdea08
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a22c4c16-5a71-4413-b177-ef3813cdea08?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main